PastPay halasztott fizetés

Pastpay vásárlói tájékoztató

Intézd céges beszerzésed webáruházunkban és fizess 30 nappal később a PastPay-jel!

 
Hogyan működik?
  1. A pénztárnál válaszd a PastPay halasztott fizetést.*
  2. Regisztrálj a PastPay-hez és erősítsd meg a vásárlást. A PastPay felületén később átláthatóan kezelheted a halasztott fizetéssel történő vásárlásaidat.
  3. Sikeres megrendelés!
  4. Fizess később, utalással, a számlán szereplő záradékban feltüntetett számlaszámra. A PastPay emailben emlékeztetni fog, hogy mikor esedékes a fizetés.
A PastPay regisztráció lépései:
A regisztráció a PastPay felületén történik, amelyre a pénztárnál automatikusan átirányításra kerülsz, vagy elvégezheted az app.pastpay.com oldalon, hogy előre megtudd, mekkora összegben vásárolhatsz halasztott fizetéssel.
  1. Fiók létrehozása
  2. Vásárlói azonosítás – Első alkalommal a vásárló cégnek azonosítania kell magát, amelyet kétféleképpen is megtehetsz:
A cégjegyzésre jogosult eljáró hitelesíti személyazonosságát, mely mindössze néhány percet vesz igénybe. Vagy céged átutalást indít a PastPay részére a cég hivatalos bankszámlájáról. Ezt az összeget a tranzakció feldolgozását követően a PastPay visszautalja.
A vásárlói azonosításról bővebben itt olvashatsz: Vásárlói azonosítás
 3. Vásárlás véglegesítése.

A regisztrációt és a vásárlói azonosítást csak az első vásárlás alkalmával kell elvégezned.

 
Miért jó választás a PastPay halasztott fizetés?
  • Biztonságos vásárlás: Csak azután kell fizetned, miután már megkaptad a megvásárolt termékeket.
  • Nem befolyásolja hitelképességed: A PastPay halasztott fizetés nem minősül hitelnek, így nem terheli a hitelkereted. Könnyebben és kényelmes feltételek mellett juthatsz finanszírozáshoz, azonnali elbírálással.
  • Növeli a vásárlóerőd: Lehetőséged nyílik a sürgős, vagy nagyobb értékű beszerzéseid elintézni anélkül, hogy az azonnali pénzügyi terhet jelentene.
  • A növekedésbe tudsz fektetni: Azonnali fizetés helyett pénzügyi forrásaidat a növekedésre használhatod, mert elég akkor kifizetned a beszerzést, amikor kényelmes, vagy amikor már profitot termeltél rajta.
 
Van maximum rendelési összeghatár?
A halasztott fizetéssel történő első vásárlás során a PastPay 2 másodperc alatt elbírálja a cégedet. Ez alapján meghatároz számodra egy összeghatárt, amelyet PastPay halasztott fizetésre használhatsz. Amennyiben egy vásárlás végösszege meghaladja ezt az összeget, a PastPay fizetési mód nem lesz elérhető.

Az is előfordulhat, hogy több helyen fizettél PastPay-jel és a vásárlások teljes összege magasabb, mint a vásárlási kereted. Ebben az esetben a halasztott fizetés addig nem lesz elérhető számodra, amíg ki nem egyenlíted a tartozásod.

További kérdés esetén látogass el a PastPay oldalára [link], vagy írj az info@pastpay.com címre!
 
* Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a PastPay halasztott fizetési mód nem minden vásárló számára elérhető. A fizetési opció kiválasztása után a PastPay rendszere automatikusan elbírál és visszaigazolást küld arról, hogy a halasztott fizetés elérhető-e számodra.
A 30 napos halasztott fizetést a PastPay [Péntech Financial Solutions Zrt.] biztosítja számunkra. Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek.  A Westnotebook és a Péntech Financial Solutions Zrt. fenntartja magának a jogot a szolgáltatás megszüntetésére vagy a feltételek megváltoztatására.
 
Problémába ütköztél a PastPay halasztott fizetés során?
Kérjük, hogy az alábbi formon jelezd a szolgáltatást biztosító partnerünk felé: Vásárlói hibabejelentés

Adatvédelem és biztonság

Adatvédelem és biztonság
A felületet a Sumsub nevű vállalat biztosítja a PastPay számára, akik modern, gyors és megbízható megoldást kínálnak különféle ügyfélazonosításokra (KYC/AML).

A Sumsub rendszere csak az azonosítás során feltöltött, szükséges adatokat továbbítja a PastPay számára. A PastPay (Péntech Solutions Kft.) kizárólag a nevet, születési dátumot és az azonosítás eredményét tárolja. (Részletes adatkezelési tájékoztató: https://pastpay.com/legal/adatkezelesi-tajekoztato)

Köszönjük együtműködésedet és megértésedet ezen szükségszerű lépés kapcsán, amely közös biztonságunkat és jövőbeni sikereinket szolgálja.

Pastpay vásárló tájékoztatás (PDF letöltése)

GYIK: 

Mennyi a minimum rendelés érték Pastpay rendelés esetében?
Webshopunkban 70.000 Ft minimális rendelési érték mellett válik elérhetővé a Pastpay fizetési mód.

Megrendelési folyamat:
Pastpay vásárlói tájékoztató

Válaszd ki a PastPay-t a fizetési opciók közül

A pénztárnál válaszd a PastPay fizetési opciót, amely EU-szerte már számos beszállítónál elérhető.

Menj végig az ügyfélellenőrzésen

Add meg vállalkozásod adatait és 2 másodpercen belül visszajelzünk, hogy céged jogosult-e a PastPay használatára, illetve milyen összegig veheted igénybe azt.

Válaszd ki a fizetési feltételeket

Válaszd ki a halasztott fizetési határidőt, nézd át a halasztott fizetéshez kapcsolódó információkat és fogadd el a feltételeket.

Fizess a meghosszabbított határidőig

Utald el a számla összegét a PastPay részére a határidő lejárta előtt – a többiről mi gondoskodunk.

 

Információk a pastpay vásárlói felületről:

Hogyan működik?
A regisztrációt a vásárló kétféleképp is el tudja végezni:
  1. Közvetlenül az app.pastpay.com oldalon előre be tud regisztrálni, nem szükséges aktuális megrendelés hozzá. Ennek köszönhetően azonnal megtudja a minősítés eredményét, és már saját PastPay limitének ismeretében tud vásárolni a későbbiekben.
  2. Miután átirányításra kerül a webshopból a PastPay felületére. Az első vásárlás alkalmával megkérjük, hogy email cím és jelszó párossal hozza létre PastPay fiókját.
Miért előnyös és szükséges a PastPay vásárlói felület használata?
  • Azonnali elbírálás – A PastPay felületén keresztül a vevő előre beregisztrálhat, és azonnal elbíráljuk őt. Így rögtön elérhetővé válik a rendelkezésre álló kerete és az első vásárlás alkalmával, már regisztált vevőként, gyorsabban intézheti beszerzéseit.
  • Látható keretösszeg és rendelési előzmények – Céges vásárlód bármikor megtekintheti aktuális rendelkezésre álló keretét, és egy helyen eléri az összes korábbi vásárlását, amit PastPay-jel fizetett ki. A vásárlási előzmények elemzése tudatosabb és átgondoltabb döntések alapját képezik, amely elősegíti a stabil működést.
  • Nyomon követhető számla státuszok – A vevő egy helyen kezelheti az összes PastPay halasztott fizetéshez kapcsolódó számláit. Nyomon követheti a közelgő fizetési határidőket, és így sokkal átláthatóbban meg tudja tervezni költségvetését. A PastPay vásárlói felülete segíti a pénzügyi tudatosságot és a tervezhető működést.
  • Egyszerűbb adminisztráció – Amennyiben webshopos rendelés esetén a vevő megszakítja a rendelés folyamatát (nem várja meg az átirányítást, nem végzi el a rendelés megerősítését a PastPay felé stb.), ezt a rendelést nem kell elölről elkezdenie, illetve neked sem kell manuálisan berögzítened helyette. Elegendő csupán belépnie PastPay fiókjába, ahol látni fogja ezt a függőben lévő rendelést, és mindössze egy kattintással meg tudja erősíteni azt.
  • Elegendő egyszer regisztrálni és más kereskedőnél is használható – A PastPay felületén történő regisztrációt egy cégnek csak egyszer kell elvégeznie. Regisztráció után bárhol tud egyszerűen PastPay-jel fizetni, a rendelkezésre álló keretén belül.
  • Később további, felhasználást segítő funkciók érkeznek – A PastPay vásárlói felületét folyamatosan fejlesztjük a jobb vásárlói élmény és felhasználóbarát működés érdekében. Ennek során olyan új funkciók kerülnek bevezetésre, amelyek még jobban segítik a vállalatokat a pénzügyi döntéshozatalban és a hatékony kiadások kezelésében.
Első lépések
    1. Regisztráció – a regisztráció alkalmával a kapcsolattartói és cégadatokat kérjük el, illetve a vevőnek vissza kell igazolnia email címét.
    2. Vásárlói azonosítás – A vásárló cégnek igazolnia kell hitelességét és azt, hogy létező jogi személy. Ez az azonosítás kétféleképpen is elvégezhető.
Személyazonosság ellenőrzése:
A cég hivatalos eljárójának fel kell töltenie egy érvényes okmányát, és el kell végeznie az arcszkennelést, azaz készítenie kell magáról egy élő szelfit. Ehhez mindössze egy kameraképes eszköz szükséges (mobiltelefon, laptop stb.).
Banki tranzakciós azonosítás:
Az azonosítás elvégezhető banki tranzakció segítségével is. Ebben az esetben a vásárló utalást indít a PastPay felé a cég hivatalos bankszámlájáról. Az utalás összegét feldolgozást követően vissza is utaljuk a cég számára.
A vásárlói azonosításról bővebben itt tájékozódhatsz: Vásárlói azonosítás
    1. Vásárlás megerősítése – A vevőnek kötelező ellenőriznie a rendelés adatait és megerősítenie halasztott fizetési kötelezettségét a PastPay felé. Ezt a vásárlói felületen egy kattintással el tudja végezni.
A vásárlás megerősítése webshopos vásárlás során (a vevő a vásárlási folyamat részeként kerül átirányításra) és nem webshopon keresztül leadott (kereskedő által a PastPay Portalon manuálisan rögzített) rendelés esetén is szükséges. Ameddig ez nem történik meg, a rendelést a PastPay nem fogadja be.
Fontos! A regisztráció és a vásárlói azonosítás csak az első alkalommal szükséges. Ha ezek a feltételek rendben teljesültek, a következő webshopos vásárlás alkalmával a vevő automatikusan átirányításra kerül a PastPay felületére, és belépve a fiókjába már csak meg kell erősítenie a rendelést.
 
Oldal tetejére
Termék hozzá lett adva a kosárhoz

info@westnotebook.hu