Fizetés és szállítás

Fizetés és szállítás

Figyelem!!! A téli időszakban kiszállított laptopok átvétele és beüzemelése között kérjük, várjon kb. 1 órát, míg a készülék átveszi a helyiség hőmérsékletét, mivel ellenkező esetben a lecsapodó párától komolyan károsodhat a készülék!

Személyes átvétel esetén csak készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség (bankkártyás fizetésre nincs). Azonnali átutalással is megoldható a vételár kiegyenlítése boltunkban, mivel kollégánk azonnal látja az átutalások beérkezését, ezért a laptop azonnali átutalásos fizetés esetén azonnal elvihető. Amennyiben nem azonnali átutalással egyenlítik ki a vételárat (pl. külföldi számláról), a terméket csak a vételár beérkezése után tudjuk átadni.

A honlapon található árak a fogyasztók számára a végső („bruttó”) árak. Áraink 0% vagy 27% áfát tartalmaznak. Az ÁFA kulcs az adott terméknél mindig feltüntetésre kerül.

 

Fizetési módok:

1. Átutalás

Bankszámla adataink:

Kedvezményezett neve: Friko Consulting Kft.

Számlaszám: 10400872-50526771-69701006

A közleménybe beírandó a rendelés azonosítója (pl. #100000029)

CSAK külföldi számlaszámról való utalás esetében:

IBAN: HU47 1040 0872 5052 6771 6970 1006

Kedvezményezett címe: 2120 Dunakeszi, Váci Mihály utca 37.

Bank neve: K&H Bank Zrt 

Bank címe: Budapest, Lechner Ödön fasor 9, 1095

SWIFT kód: OKHBHUHB

A kiszállítás ingyenes, ha a megrendelés Br. értéke legalább 40.000 Ft.

Ha már visszaigazoltuk megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja bankszámlaszámunkat és a megrendelés azonosítóját, melyre az átutalás során hivatkozni kell a közleményben. Miután az átutalt összeg megérkezik, átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak. Ha délután 1-ig megérkezik az összeg, jellemzően még aznap postázásra kerül. Kérésre küldünk számlamásolatot az utaláshoz. A webshopunkban megtalálható összes termék készleten van, ezért az átutaláshoz külön értesítést nem küldünk, az további visszaigazolás nélkül is elindítható.

 

2. Utánvét az Ön által meghatározott címen vagy GLS Csomagponton:

Ennek díját lentebb foglaltuk össze a táblázatban. 

A megrendelt termék(ek)et a velünk szerződött futárcég, a GLS futárszolgálat kézbesíti, az átvett termék(ek) árát a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.  

 

Átvételi módok:

Házhozszállítás során két átvételi mód közül választhat: GLS csomagpontra vagy házhoz történő kézbesítést. Mindkét esetben azonosak a kiszállítási díjak.

 Bruttó vásárlási érték szállítási díj nélkül

Fizetési mód: Átutalás

Fizetési mód: Utánvét

0 Ft - 40 000 Ft

1500 Ft,-

2000 Ft,-

40 000 Ft - 149 990 Ft

0 Ft,-

2000 Ft,-

150 000 Ft - 199 999 Ft

0 Ft,-

2500 Ft,-

200 000 Ft - 249 999 Ft

0 Ft,-

3000 Ft,-

250 000 Ft - 299 999 Ft

0 Ft,-

3500 Ft,-

300 000 Ft és felette

0 Ft,-

4000 Ft,-

 

1.  Házhozszállítás az GLS futárszolgálattal:

Ha délután 1-ig megérkezik az átutalás összege, 2 munkanapon belül, de jellemzően még aznap postázásra kerül a termék 1 munkanapos kézbesítéssel. Az esetek zömében a feladás utáni munkanapon kerül kézbesítésre a termék.

Bővebb információk lejjebb.

 

2. GLS csomagpontra történő szállítás:

Gls csomagpontra történő kézbesítés választása esetén a kijelölt GLS csomagpontokon veheti át küldeményét. Ha délután 1-ig megérkezik az átutalás összege, illetve utánvétes fizetés esetén délután 1-ig megérkezik a megrendelés, akkor 2 munkanapon belül, de jellemzően még aznap postázásra kerül a termék 1 munkanapos kézbesítéssel. Az esetek zömében a feladás utáni munkanap elejétől átvehető a küldemény a kijelölt GLS csomagponton. A csomag átvételére fényképes igazolvány és a csomagszám bemutatásával van lehetőség az adott CsomagPont nyitvatartási idejében 5 munkanapon keresztül. A 6. munkanapon a csomagot a futárszolgálat felveszi és visszaküldi a feladónak, azaz cégünknek. Amikor az átvevő helyre érkezik a csomag, Ön email értesítést kap, ezután Ön bármikor átvehető az adott csomagponton nyitvatartási időben a terméket. 

A GLS csomagpontok térképes listája ide kattintva tekinthető meg: http://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

 

3. Átvétel üzletünkben.

A megrendelt termék(ek) személyes átvétel esetében azonnal átvehetőek, amennyiben nem kért bővítést. A bővítéseket általában pár órán belül elvégezzük, de kivételt jelenthet néhány bővítés (pl. billentyűzet csere), de ez esetben egyeztetünk a várható átvételi időponttal kapcsolatban. Billentyűzet magyarítás, SSD csere és memóriabővítés csak nagyon ritkán jelent kivételt. Amikor elkészült az adott laptop(ok) bővítése, email értesítőt küldünk, amely után nyitvatartási időben bármikor átvehető a termék.

Személyes átvétel esetén csak készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség (bankkártyás fizetésre nincs). Azonnali átutalással is megoldható a vételár kiegyenlítése boltunkban, mivel kollégánk azonnal látja az átutalások beérkezését, ezért a laptop azonnali átutalásos fizetés esetén azonnal elvihető. Amennyiben nem azonnali átutalással egyenlítik ki a vételárat (pl. külföldi számláról), a terméket csak a vételár beérkezése után tudjuk átadni.

 

Értesítések a kiszállításról

1. lépés: Értesítés a csomagfeladásról  amikor az áru készen áll a szállításra

A GLS e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a kiszállítás napját, a címet, a nyomkövetési számot és az esetleges utánvét összegét is. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni csomagját, választhat egy másik szállítási opciót (GLS csomagpont vagy házhoz kézbesítés), illetve a szállítás napja is módosítható. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager online elérhetőségét.

A feladó (cégünk) a beérkezett megrendeléseket feldolgozza és előkészíti a szállítást, majd elküldi az adatokat a GLS rendszerébe. Megadjuk a címzett e-mail címét és mobilszámát, és megrendeljük a szolgáltatást. Itt kezdődik a csomag rugalmas szállításának útja. 

2. lépés: Értesítés a kézbesítés várható időpontjáról
A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a várható 3 órás kézbesítési időablakot, futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is. 

3. lépés: Sikertelen kézbesítés esetén a megfelelő kézbesítési mód kiválasztása 
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailen. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

A futár három alkalommal kísérli meg a kézbesítést. 

 

GLS csomagpontra történő kézbesítés esetén Ön email értesítést kap, amikor a csomag megérkezik az átvevő helyre. A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztetőt küld a GLS. Csomagautomatába történő kézbesítést nem vállalunk az esetleges magas érték és méret miatt.

 

További részletek az GLS futárszolgálat szolgáltatásáról:

Cégünk a megrendeléseket Magyarország egész területén a GLS futárszolgálattal, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatja el megrendelőinkhez.

Az GLS futárszolgálat elérhetősége:

Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.

Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660 *

*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.

Web: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg
Csomag nyomonkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

(Amennyiben nem kapott automatikus emailt, amelyben tartalmazza a ragszámot, csomagszámot kérje cégünktől a 06 30 79 39 000 telefonszámon vagy az info@westnotebook.hu -n)

munkanapokon délután 1-ig leadott utánvétes, illetve a délután 1-ig beérkező utalásokhoz tartozó átutalásos megrendeléseket jellemzően aznap feladja kollégánk 1 munkanapos kézbesítéssel (bővítés esetén előfordulhat, hogy később kerül feladásra a megrendelés). A csomag feladása utáni napon a címzett automatikus emailt kap, amely tartalmazza a csomag nyomkövetéséhez szükséges ragszámot.

Felhívjuk figyelmüket, hogy előzetes telefonos egyeztetés nem lehetséges a kiszállítás időpontjáról, mivel a futároknak az adott napon fix útvonala van, ezért azt módosítani nem tudja. Ezért kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailen. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot (GLS csomagpont vagy házhoz kézbesítés), illetve a kézbesítés napját. Ha ez nem megfelelő az Ön számára, akkor javasoljuk a GLS csomagpont szállítási opció választását. A futár csak az esetben telefonál, ha a címzettet nem találja a címen, de a kézbesítés napján a címzett emailen megkapja a futár telefonos elérhetőségét.

Előre meghatározott időablakban (pl. 10-12 óra között) történő kézbesítésre nincs lehetőség, de a futárszolgálat által kiküldött emailen keresztül lehetséges módosítani a kézbesítés napját (csak a napot lehet, időintervallumot itt sem tud megadni)

Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második és harmadik kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen harmadik kézbesítés esetén a csomag visszaküldésre kerül. 

Amennyiben a GLS csomagpontot választotta, 5 munkanapig való tárolási idő alatt sem történik meg az átvétel, a csomag visszakerül áruházunkhoz.

Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsa a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem max. 1x vagy 2x fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen elérhető).

Ha a csomagot nem kapta meg és a ragszámot tartalmazó automatikusan kiküldött emailt sem találja email fiókjában, az esetben meg tudjuk adni a küldeményazonosító számot, amivel Ön érdeklődhet a GLS Ügyfélszolgálatánál (követési kód alapján megmondható, hol van a csomag a https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes címen is).
GLS Ügyfélszolgálat telefonszáma: Telefon: (+36 29) 886 700

Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időpont után maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert, ha a címen nem található meg a címzett és telefonon sem elérhető, akkor a harmadik kézbesítési kísérlet után visszaküldik nekünk a csomagot.

Ha a házhozszállítás nem megfelelő, kérje a „GLS csomagpont” opciót, amely révén nem kell várni a szállítóra, hanem Ön már a feladást követő munkanaptól bemehet érte az Ön által kijelölt csomagpontra. Önnek lehetősége van bármely magyarországi GLS csomagpontra kérni, így Ön nincs időhöz kötve, nem kell otthon várakoznia a kézbesítőre és akkor megy be a csomagpontra átvenni a csomagot, amikor Önnek megfelel. Ha ezt a módozatot választja, akkor itt is fontos, hogy kommunikálni tudjunk e-mail-en keresztül. Megrendeléskor Önnek kell kitöltenie a megrendelő lapon, hogy melyik csomagpontra kéri a csomagot (Térképes lista). Ha ezt az opciót választja, akkor ezzel Ön azt vállalja, hogy elmegy a csomagért csomagpontra és ott veszi át személyesen az általunk visszaigazolt határidőn belül.

A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor meghatalmazás.

A sikeres kézbesítéshez fontos, hogy ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a "Megjegyzésbe" a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Mivel a megrendelt termékek kiszállítását a GLS végzi, ezért felelősséget a szállítás pontosságáért csak az GLS Általános üzleti feltételei szerint tudunk vállalni.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet arról, hogy kollégánk átadta megrendelését a futárnak, amely az esetek többségében következő munkanap megérkezik, de legkésőbb 2 munkanapon belül megérkezik.

A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t) kap a csomagpontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomagok 5 munkanapon belül átvehetőek. A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztetőt küldünk.

Ugyanazon címhelyről átvétel nélkül visszaküldött megrendeléseket töröljük, és fenntartjuk a jogot ezen címhelyek részére előreutalásos rendszerben küldeni a terméket. A Friko Consulting Szolgáltató Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a megrendelt termékeket.

Amennyiben a Friko Consulting Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre.

Minden küldemény átvételkor kérjük ellenőrizni a csomag ép és sértetlen állapotát, amennyiben sérülés tapasztalható, vagy hiányos a csomag, jegyzőkönyvet kell felvetetni a kézbesítővel vagy GLS csomagpont munkatársával, illetve meg kell tagadni a küldemény átvételét. Ennek meg nem valósulása és hiánya esetén nem áll módunkban törésre, tartalom elveszésére reklamációt elfogadni.

 

GLS FLEX DELIVERY Információk:

Szállítási lehetőségek:

Kiszállítás ugyanarra a címre egy másik napon
Kiszállítás egy új címre
Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban érvényes)
Átirányítás egy GLS CsomagPontba
Kézbesítés egy GLS Csomagautomatába
Átvétel visszautasítása

Csomagpontok elhelyezkedése:

https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses