Fizetés és szállítás

Fizetés és szállítás

Figyelem!!! A téli időszakban kiszállított laptopok átvétele és beüzemelése között kérjük, várjon kb. 1 órát, míg a készülék átveszi a helyiség hőmérsékletét, mivel ellenkező esetben a lecsapodó párától komolyan károsodhat a készülék!

Személyes átvétel esetén csak készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség (bankkártyás fizetésre nincs). Azonnali átutalással is megoldható a vételár kiegyenlítése boltunkban, mivel kollégánk azonnal látja az átutalások beérkezését, ezért a laptop azonnali átutalásos fizetés esetén azonnal elvihető. Amennyiben nem azonnali átutalással egyenlítik ki a vételárat, a terméket csak a vételár beérkezése után tudjuk átadni.

A honlapon található árak a fogyasztók számára a végső („bruttó”) árak. Áraink 0% vagy 27% áfát tartalmaznak. Az ÁFA kulcs az adott terméknél mindig feltüntetésre kerül.

 

Fizetési módok:

1. Átutalás

Bankszámla adataink:

Kedvezményezett neve: Friko Consulting Kft.

Számlaszám: 10400872-50526771-69701006

A közleménybe beírandó a rendelés azonosítója (pl. #100000029)

CSAK külföldi számlaszámról való utalás esetében:

IBAN: HU47 1040 0872 5052 6771 6970 1006

Kedvezményezett címe: 2120 Dunakeszi, Váci Mihály utca 37.

Bank neve: K&H Bank Zrt 

Bank címe: Budapest, Lechner Ödön fasor 9, 1095

SWIFT kód: OKHBHUHB

Ha már visszaigazoltuk megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja bankszámlaszámunkat és a megrendelés azonosítóját, melyre az átutalás során hivatkozni kell a közleményben. Miután az átutalt összeg megérkezik, átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak. Ha délután 2-ig megérkezik az összeg, jellemzően még aznap postázásra kerül. Kérésre küldünk számlamásolatot az utaláshoz. A webshopunkban megtalálható összes termék készleten van, ezért az átutaláshoz külön értesítést nem küldünk, az további visszaigazolás nélkül is elindítható.

 

2. Utánvét az Ön által meghatározott címen, postán vagy MOL kútnál:

Ennek díját lentebb foglaltuk össze a táblázatban. 40.000 Ft felett fixen 2000 Ft az utánvét költsége.

A megrendelt termék(ek)et a velünk szerződött futárcég, az MPL kézbesíti, az átvett termék(ek) árát a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni.  

 

Házhozszállítás során három átvételi mód közül választhat:



Bruttó vásárlási érték szállítási díj nélkül 40.000 Ft-ig

 

 

 

Banki átutalás esetén

1000 Ft,-

800 Ft,-

800 Ft,-

Utánvétes fizetés esetén

2300 Ft,

2100 Ft,-

2100 Ft,-

Bruttó 40.000 Ft-felett előreutalással

0 Ft,-

0 Ft,-

0 Ft,-

Bruttó 40.000 Ft-felett utánvéttel

2000 Ft,

1800 Ft,

1800 Ft,

 

 

1.  Házhozszállítás az MPL futárszolgálattal:

Átutalás esetén ingyenes a házhozszállítás 40.000 forint fölötti vásárlás esetén. 

Nincsenek rejtett költségek! Illetve ugyanezen feltételek igénybe vehető a Mol Posta Pont-okra és a Postákra való kézbesítés esetén is.

Ha délután 2-ig megérkezik az átutalás összege, 2 munkanapon belül, de jellemzően még aznap postázásra kerül a termék 1 munkanapos kézbesítéssel. Az esetek zömében a feladás utáni munkanapon kerül kézbesítésre a termék.

Bővebb információk lejjebb.

 

2. Postára történő szállítás:

Postára történő kézbesítés választása esetén a kijelölt postákon veheti át küldeményét. Ha délután 2-ig megérkezik az átutalás összege, illetve utánvétes fizetés esetén délután 2-ig megérkezik a megrendelés, akkor 2 munkanapon belül, de jellemzően még aznap postázásra kerül a termék 1 munkanapos kézbesítéssel. Az esetek zömében a feladás utáni munkanap elejétől átvehető a küldemény a címhez tartozó postahelyen, ahol 10 munkanapig átvehető. Megrendelése után e-mailben értesíti az MPL a küldemény érkezéséről, ezután Ön bármikor átvehető az adott postán nyitvatartási időben a terméket. Bővebben lentebb olvashat a szolgáltatásról.

Térképes lista a PostaPontokról: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

 3. MOL postapontra történő szállítás:

MOL Postapont választása esetén például MOL, Coop és Media Markt postapontokon veheti át küldeményét. Megrendelése után e-mailben értesíti az MPL a küldemény érkezéséről, ezután Ön bármikor átvehető az adott postaponton nyitvatartási időben a terméket.

Az alábbi linken tekintheti meg a postapontok elhelyezkedését és nyitvatartását: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso
Előnyei: Akár nonstop nyitvatartás, bankkártyás fizetés.

 

További részletek az MPL futárszolgálat szolgáltatásáról:

Cégünk a megrendeléseket Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL) üzletágával, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatja el megrendelőinkhez.

Az MPL futárszolgálat elérhetősége:

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-333-7777 
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

Web: www.posta.hu
Csomag nyomonkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes#result

(Amennyiben nem kapott automatikus emailt, amelyben tartalmazza a ragszámot, csomagszámot kérje cégünktől a 06 30 79 39 000 telefonszámon vagy az info@westnotebook.hu -n)

A házhozszállítás az MPL futárszolgálattal történik. A munkanapokon délután 2-ig leadott utánvétes, illetve a délután 2-ig beérkező utalásokhoz tartozó átutalásos megrendeléseket jellemzően aznap feladja kollégánk 1 munkanapos kézbesítéssel (Például bővítés esetén van, hogy később kerül feladásra a megrendelés). A csomag feladása utáni napon a címzett automatikus emailt kap, amely tartalmazza a csomag nyomkövetéséhez szükséges ragszámot.

Felhívjuk figyelmüket, hogy előzetes telefonos egyeztetés nem lehetséges a kiszállítás időpontjáról, mivel a futároknak az adott napon fix útvonala van, ezért azt módosítani nem tudja. Ezért kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha ez nem megfelelő az Ön számára, akkor javasoljuk a Postapont vagy a Postán Maradó szállítási opció választását. A futár csak az esetben telefonál, ha a címzettet nem találja a címen.

Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen második kézbesítés esetén a kézbesítő írásos értesítést hagy a postaládában mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen max. további 10 munkanapig. Ha valamilyen oknál fogva nem találja a postaládában az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor az MPL nyomkövetési rendszerben érdemes utánanézni a csomagnak, mert lehet, hogy már az illetékes postán átvehető a csomag, csak valamilyen hiba folytán az értesítés nem történt meg.

Amennyiben a postán 10 munkanapig való tárolási idő alatt sem történik meg az átvétel, a csomag visszakerül áruházunkhoz.

Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsa a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem max. 1x vagy 2x fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen elérhető).

Ha a csomagot nem kapta meg és a ragszámot tartalmazó automatikusan kiküldött emailt sem találja email fiókjában, az esetben meg tudjuk adni a küldeményazonosító számot, amivel Ön érdeklődhet az MPL Ügyfélszolgálatánál (követési kód alapján megmondható, hol van a csomag a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes címen is).
MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 32 33

Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időpont után maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert a letét után 10 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot

Ha a házhozszállítás nem megfelelő, kérje a „Posta Pont” opciót, amely révén nem kell várni a szállítóra, hanem Ön már a feladást követő munkanaptól bemehet érte az Ön által kijelölt postára. Önnek lehetősége van bármely magyarországi Posta Pontra kérni, így Ön nincs időhöz kötve, nem kell otthon várakoznia a kézbesítőre és akkor megy be a postára átvenni a csomagot, amikor Önnek megfelel, ráadásul olcsóbb is. Ha ezt a módozatot választja, akkor itt is fontos, hogy kommunikálni tudjunk e-mail-en keresztül. Megrendeléskor Önnek kell kitöltenie a megrendelő lapon, hogy melyik postára kéri a csomagot (Térképes lista). Ha a Posta Pontszállítást választja, akkor ezzel Ön azt vállalja, hogy bemegy a csomagért a postára és ott veszi át személyesen az általunk visszaigazolt határidőn belül.

A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor meghatalmazás.

Ha a szállítási cím munkahely, írásos értesítőt postaládában munkahelyi cím esetén nem tud a kézbesítő hagyni, mivel a cím nem lakhely, így nincs illetékes postahivatal-kezelő. Ilyen esetekben a csomagot egy központi postán tudja átvenni személyesen (további 4 munkanapig), mely természetesen az Ön településén van.:

A sikeres kézbesítéshez fontos, hogy ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a "Megjegyzésbe" a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Mivel a megrendelt termékek kiszállítását az MPL végzi, ezért felelősséget a szállítás pontosságáért csak az MPL Általános üzleti feltételei szerint tudunk vállalni.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet arról, hogy kollégánk átadta megrendelését a futárnak, amely az esetek többségében következő munkanap megérkezik, de legkésőbb 2 munkanapon belül megérkezik.

A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomagok 10 munkanapon belül átvehetőek a postahelyi és MOL PostaPontok-nál.. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta, amennyiben az elérhetőséget a címzett megadta.

Ugyanazon címhelyről átvétel nélkül visszaküldött megrendeléseket töröljük, és fenntartjuk a jogot ezen címhelyek részére előreutalásos rendszerben küldeni a terméket. A Friko Consulting Szolgáltató Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a megrendelt termékeket.

Amennyiben a Friko Consulting Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre.

Minden küldemény átvételkor kérjük ellenőrizni a csomag ép és sértetlen állapotát, amennyiben sérülés tapasztalható, vagy hiányos a csomag, jegyzőkönyvet kell felvetetni a kézbesítővel vagy a postahellyel, illetve meg kell tagadni a küldemény átvételét. Ennek meg nem valósulása és hiánya esetén nem áll módunkban törésre, tartalom elveszésére reklamációt elfogadni.

Tájékoztató szállításból eredő hibák, sérült csomagok kezelésével kapcsolatban

 

Az MPL futár szolgáltatás alapdíja a következő szolgáltatásokat tartalmazza:

Telefonos egyeztetés : amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton és az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a kézbesítő egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Garantált kézbesítési idő (időgarancia): az MPL vállalja, hogy a küldeményt legkésőbb az átvétel napját követő 1./ legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti, illetve a kézbesítést megkísérli.

Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

Elektronikus előrejelzés: a címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap, SMS-ben vagy e-mailben.

Nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyzetéről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes linken érhető el.

(Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1/333-7777)
(Hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óráig)

Garantált kézbesítési idő (időgarancia): megrendelés esetén vállaljuk, hogy a küldeményt legkésőbb a postai feladás napját követő 1. / legfeljebb 2. munkanapon kézbesíti az MPL, mint üzleti partner, illetve a kézbesítést megkísérli. A garantált kézbesítési időnek feltétele a megrendelés visszaigazolása a Westnotebook csapata részéről. Amennyiben a visszaigazolás és egyeztetés megvalósul 16.00 óráig, a garantált kézbesítési idő ez esetben érvényes a következő munkanapra.

Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

Alkalmi átvevő megjelölése: a feladónak a küldemény címiratán tett rendelkezése esetén, az MPL a postai küldemények átvételére jogosultak mellett, átvételre jogosultnak tekinti a címzett szomszédjait, illetve munkahelyre címzett küldemény esetén a címzett munkatársát, a szervezet vezetőjét, illetve a szerve­zet nevében postai küldemény átvételére jogosult személyt is.

Ismételt kézbesítés egyeztetett időpontban vagy új címre: A címzettek a részükre érkezett, de sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett, vagy postán maradóra címzett küldeményeikre vonatkozó ismételt házhoz kézbesítési igényeiket telefonon bejelenthetik, és kérhetik a csomag ismételt kézbesítését.

Utánvétel szolgáltatás: az MPL a küldeményt a feladó által megjelölt utánvételi összeg beszedése után kézbesíti a jogosult átvevő részére.

 

Postapontok elhelyezkedése:

https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso